måndag 2 maj 2011

Kommer skriva rätt mycket om Stallet.se

Heej!
Jo...Som det står i rubriken så ska jag
börja skriva rätt mycket om spelet stallet.se
Jag börjar verkligen gilla det spelet det
är välldigt kul där.
Om ni inte är medlemar bli det gärna nu :)
Men hörni...
Jag är välldigt dålig på att göra stallplaner...
Men om ni vill så har jag en gratis stallplan som
alla får ta.
(Blev inte nöjd med den)



















Jag är nybörjare när det gäller stallplaner.
Designer kan jag inte ens göra xD
Men det kvittar.
Det är inte det viktigaste på s.s...
Det viktigaste är lixom att det är kul att spela.

Men ni...Innan ni går så om ni vill veta vad jag heter
där så är det Stalltjejen101 :)

//Vaniljhjärtat

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Här kan ni skriva lite komentarer till mig!
Men bara snälla och shysta komentarer :)

Komentera shyst!